Mijn favorieten

Digipas geblokkeerd

 

(De)blokkeren digipas

Als u 5 keer een verkeerde pincode invoert, blokkeert uw digipas. Op het scherm staat dan 'Lock pin'. U kunt uw digipas weer activeren met een deblokkeringscode. Deze code vraagt u aan met het formulier Aanvraag deblokkeringscode digipas. U kunt dit formulier aanvragen bij uw Zelfstandig Adviseur van Regiobank.

Binnen 5 dagen nadat wij uw aanvraag binnen hebben krijgt u een deblokkeringscode.

 

Gebruikersnaam en wachtwoord aanvragen voor uw digicode

Logt u in met een digicode en bent u uw gebruikersnaam of wachtwoord vergeten? Via de inlogpagina van Internet Bankieren vraagt u gemakkelijk nieuwe gegevens aan. Klik op 'inloggen' rechts op deze pagina om naar de inlogpagina te gaan.

 

Wat te doen bij diefstal?

Vermoedt u dat uw digipas/digicode is gestolen of dat er misbruik van is gemaakt? Bel dan met de Helpdesk Internet Diensten op nummer 0900 – 235 28 26 (lokaal tarief), bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 - 21.00 uur en op zaterdag van 09:00 – 16.00 uur. Wij blokkeren dan uw digipas en/of digicode zodat er geen misbruik van gemaakt kan worden.



 
Persoonsgegevens
Contactgegevens
Opmerkingen
Persoonsgegevens
Contactgegevens
Opmerkingen