Spring naar content

(De)blokkeren pinpas

`Betaalpas kwijt of gestolen? Vervelend! Wij regelen zo snel mogelijk een oplossing voor je!'

Manon Oortwijn - Accountmanager binnendienst

(De)blokkeren pinpas

`Betaalpas kwijt of gestolen? Vervelend! Wij regelen zo snel mogelijk een oplossing voor je!'

Manon Oortwijn - Accountmanager binnendienst

Is je betaalpas gestolen of ben je deze verloren? Probeer dan zo snel mogelijk je betaalpas te blokkeren. Dit kan via de Bankpassenmeldcentrale:
0800 - 03 13 (Nederland) of +31 88 385 53 72 (buitenland). Je betaalpas wordt dan direct geblokkeerd. De volgende werkdag kun je bij ons een nieuwe betaalpas aanvragen.

Heb je Mijn RegioBank? Dan kun je hier je betaalpas eenvoudig blokkeren. Log in op Mijn RegioBank en ga naar 'Instellingen'. Kies 'Betaalpassen en codes' en selecteer ‘Betaalpas blokkeren’. Als je gebruik maakt van de Mobiel Bankieren app, dan kun je bij 'Instellingen' en 'Betaalpas(sen)' heel makkelijk de pas blokkeren.

Maud Vrijens

Accountmanager binnendienst
Read More...

Heeft u een vraag?
Neem gerust contact met ons op!

Direct contact Mail ons

Wij regelen een nieuwe pas.

Heb je zelf via de Bankpassenmeldcentrale, Mijn RegioBank of de Mobiel Bankieren app de betaalpas geblokkeerd? En vind je de verloren betaalpas binnen twee weken terug? Dan kun je de blokkering op je betaalpas zelf weer opheffen via Mijn RegioBank of de Mobiel Bankieren app. Zo niet, dan mag je ons bellen of mailen voor een nieuwe pas!

(De)blokkeren digipas

Als je 5 keer een verkeerde pincode invoert, blokkeert je digipas. Op het scherm staat dan 'Lock pin'. Je kunt de digipas weer activeren met een deblokkeringscode. Deze code vraag je bij ons aan met het formulier ‘Aanvraag Deblokkeringscode Digipas’.  Binnen 5 dagen nadat wij de aanvraag binnen hebben, krijg je een deblokkeringscode.

Gebruikersnaam en wachtwoord aanvragen voor uw digicode

Log je in met een digicode en ben je jouw gebruikersnaam of wachtwoord vergeten? Via de inlogpagina van Internet Bankieren vraag je gemakkelijk nieuwe gegevens aan. Klik op 'inloggen' rechts op deze pagina om naar de inlogpagina te gaan.

Wat te doen bij diefstal?

Heb je het vermoeden dat je digipas/digicode is gestolen of dat er misbruik van is gemaakt? Bel dan met de Helpdesk Internet Diensten op nummer 0900 – 235 28 26 (lokaal tarief), bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 - 21.00 uur en op zaterdag van 09:00 – 16.00 uur. Wij blokkeren dan de digipas en/of digicode zodat er geen misbruik van wordt gemaakt.